blog background
 
pieszy_miejski: Sytuacja pieszych i pasażrów w Poznaniu
piesi, MPK, pasażer, ZDM, ZTM, transport zrównoważony, RM
metka_epoznan
Braki kadrowe MPK, a ustawienie świateł (zdanie prezesa Tulibackiego)
ok
8
not ok
1
liczba odsłon: 604
W kontekście braków kadrowych w MPK warto wspomnieć słowa Prezesa MPK w 2013 Wojciech Tulibacki mówił: - Nawet drobne zmiany w mieście wpływają na koszty funkcjonowania komunikacji. Po ponownym włączeniu świateł na moście Teatralnym musimy wprowadzić dodatkowo 10 pociągów i prawie 30 motorniczych, by utrzymać obecny rozkład jazdy.


 
WASZE KOMENTARZE[1]
~: zastanawiam sie dlaczego na najbardziej obciążonych trasach, liniach nie mogli by puścić składów składających sie z 3 wagonów 105n, to mogło by usprawnić ruch na najbardziej obciążonych trasach
dodano: Czwartek, 2018.09.13 16:24, IP:178.37.161.XXX
ok
6
not ok
4
odpowiedz|usuń
avatarSzalonyKojot: ~: zastanawiam sie dlaczego na najbardziej obciążonych trasach, liniach nie mogli by puścić składów składających sie z 3 wagonów 105n, to mogło by uspraw...
Bo porobili przystanki, na których składy trzy-wagonowe się nie zmieszczą.
dodano: Czwartek, 2018.09.13 17:57
ok
17
not ok
2
odpowiedz|usuń
~10: SzalonyKojot: Bo porobili przystanki, na których składy trzy-wagonowe się nie zmieszczą....
Co za wielki problem zeby powiekszyc pojemnosc przystankow .
dodano: Czwartek, 2018.09.13 20:00, IP:37.249.107.XXX
ok
4
not ok
9
odpowiedz|usuń
~10: Moze by to koryto ztm/mpk obnizylo swoje pensje a jak za duzo nierobow umnyslowych tam pracuje to przeszkolic niech obsluguja te linie gdzie brakuje kierowcow i motorniczych , b yzobaczyli jaka to odpowiedzialna praca . wysłał bym ta k ktora jest zasterpca tulibackiego
dodano: Czwartek, 2018.09.13 20:07, IP:37.249.107.XXX
ok
9
not ok
3
odpowiedz|usuń
~Autor: SzalonyKojot: Bo porobili przystanki, na których składy trzy-wagonowe się nie zmieszczą....
Nieprawda. Po prostu w trakcie modernizacji wagonów polikwidowano gniazda sterowania ukrotnionego w ostatnich wagonach i nie da się już fizycznie połączyć 105-tek w trójskład.
dodano: Czwartek, 2018.09.13 23:28, IP:90.219.66.XXX
ok
12
not ok
1
odpowiedz|usuń
~Autor: ~10: Co za wielki problem zeby powiekszyc pojemnosc przystankow ....
To nie w długości przystanków jest problem. A pojemność przystanków swoją drogą niekiedy ciężko powiększyć - patrz "górny" Most Teatralny w kierunku PST. Nie da się powiększyć, bo trzeba by zwęzić Przenajświętszą Jezdnię dla kierowców i zaraz podniósłby się jazgot.
dodano: Piątek, 2018.09.14 00:48, IP:90.219.66.XXX
ok
11
not ok
5
odpowiedz|usuń
~10: ~Autor: To nie w długości przystanków jest problem. A pojemność przystanków swoją drogą niekiedy ciężko powiększyć - patrz "górny" Most Teatralny w kierunku...
tez prawda , ale czy np 2 herlmuty połaczone by nie weszły mozna by było oszczedzic ilosc motorniczych ,
dodano: Piątek, 2018.09.14 10:27, IP:46.169.141.XXX
ok
0
not ok
1
odpowiedz|usuń
~10: Po jaka zabe tramwaje nr3 jezdza taka dluga trase i przewoza powietrze . wiekszasc jezdzi pusta
dodano: Piątek, 2018.09.14 10:30, IP:46.169.141.XXX
ok
4
not ok
0
odpowiedz|usuń
~Autor: Pociągów? tulibacki to pajac który nie odróżni tramwaju od pociągu ciekawe cz odróżni malucha od Porshe?
dodano: Piątek, 2018.09.14 15:28, IP:46.76.108.XXX
ok
6
not ok
7
odpowiedz|usuń
~Autor: ~Autor: Pociągów? tulibacki to pajac który nie odróżni tramwaju od pociągu ciekawe cz odróżni malucha od Porshe?...
Wiesz że jest np. pociąg drogowy?
dodano: Piątek, 2018.09.14 15:48, IP:194.116.193.XXX
ok
4
not ok
2
odpowiedz|usuń
avatarDuc*: Komentarz zdjęty z emisji przez redakcję za złamanie regulaminu.
~10: Duch: A dlaczego chcesz zwężać jezdnie? Już dla pedalistów dość pozabierali...
ograniczony odezwal sie
dodano: Sobota, 2018.09.15 10:27, IP:46.76.132.XXX
ok
5
not ok
4
odpowiedz|usuń
~zbl: Wyobraźmy sobie sytuacje. Pracodawca zorganizował pracownikom dowóz pracowniczy autobusami, dość popularna ostatnio forma dodatku dla pracowników. Jednego dnia zauważa, że spośród pojazdów, które wożą ludzi jeden regularnie nie dojeżdża. Przewoźnik tłumaczy, że regularnie nie realizuje jednego kursu gdyż brakuje mu kierowców bądź pojazdu. Co autor bloga doradził by pracodawcy: Sugestie, ze przewoźnik może zmodyfikować trasę, aby zaoszczędzić czas, czy doradził by zmianę przewoźnika, czy wystąpił by do przewoźnika o odszkodowanie za straty?
dodano: Sobota, 2018.09.15 13:26, IP:77.65.95.XXX
ok
4
not ok
0
odpowiedz|usuń
DODAJ KOMENTARZ | Jesteś niezalogowany, Twój nick będzie poprzedzony ~zaloguj | zarejestruj
Liczba znaków do wykorzystania: 1000
codeimgNie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych. Dodając komentarz akceptujesz Regulamin Forum
Do poprawnego działania mechanizmu dodawania komentarzy wymagane jest włączenie obsługi ciasteczek.
avatar
PIESZY_MIEJSKI
pieszy_miejski.epoznan.pl
RSSsend_message
Komunikacja piesza jest najpowszechniejszą formą transportu i najmniej docenianą. Dawne miejsca i przestrzeń kontaktów społecznych są obecnie coraz częściej zawłaszczane przez pojazdy samochodowe. Pora to zmienić!
http://www.mpu.pl/studium2008/index.php?studium=148

Chodnik to moje królestwo! Mam serdecznie dosyć zapuszczania korzeni na światłach, przeciskania się na chodnikach, omijania dziur, słupów i reklam oraz wszędobylskiego hałasu samochodowego.Chcę spokojnie spacerować po mieście i uważam, że ten \"przywilej\" należy mi się jak psu kiełbasa.

Jestem też pasażerem. Uważam, że przystanki są za wąskie, niedostosowane do natężenia ruchu, a ja nie lubię być sardynką. Chcę móc sprawnie przesiadać się, a tramwajem jechać, nie stać.

Domagam się rozpoczęcia realizacji polityki transportowej uchwalonej w 1999 roku przez Radę Miasta Poznania:
Ograniczanie dostępności samochodem Należy przyjąć, że nie można rozbudowywać układu ulic i systemu parkingów w dostosowaniu do rosnących potrzeb. Należy świadomie ograniczać możliwości korzystania z samochodów na najbardziej zatłoczonych obszarach. Narzędziem takiej polityki jest system płatnego parkowania, ograniczanie liczby miejsc parkingowych. Wprowadzane priorytety dla ruchu pieszego, rowerowego i komunikacji zbiorowej, kosztem ruchu i postoju pojazdów samochodowych, nie muszą być rekompensowane poprawą standardów dla tych pojazdów w innym miejscu (np. budową nowej ulicy w pobliżu
POLECANE STRONY
https://www.facebook.com/piesi?ref=...
ARCHIWUM WPISÓW
Braki kadrowe MPK, a ustawienie świateł (zdanie prezesa Tulibackiego) (13 wrz 2018)
Czuję się oszukany ITSem (11 lut 2018)
Przystanek przy Dworcowym - Zrobimy Dobrze Motoryzacji dba o przepustowość dla aut (18 lis 2012)
Korki tramwajowe - czyli dlaczego płacisz więcej za bilety ZTM (5 lis 2012)
Zdjęcie: Natalia Cofta